Flugan


Under ca en veckas tid har en fluga flyttat in hos oss.
Det är lite konstigt med den här flugan..
För ute är det ju inga synliga flugor nu och den här flyger sakta och är överallt där vi är.
Går jag på toa kommer den dit, då sätter den sig och stirrar på mig.
Ska jag sova är den där.
Lagar vi mat vill den absolut vara med!

Det har tom. blivit så att jag och Jens tror det är någon "från andra sidan" som är flugan, så ingen av oss kan ta ihjäl den. Jens tror absolut aldrig på något med onaturliga saker, men nu är han också lite fundersam.
Jag brukar lämna fönstret öppet för att hoppas att den flygit ut, men inte ännu.

Är det så att det är vi som osar sunket eller?!

Vi får se vad som händer med Flugan..


Ser ni den? Lilla pricken till höger i bild, där är den rackaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback