Varför händer det mig precis nu?!


Åh, jag är så jäkla arg.
Jag skulle skynda mig att duscha så jag kunde förbereda mig inför seminariumet imorgon, dessutom var jag alldeles frusen och kladdig sen träningen.
Jag kliver in i duschen och blöter hela mig osså tittar jag ner och ser att det är vatten överallt.
PANIIIIK!
Jag hann alltså inte börja tvåla in mig..
Men jag täntke ändå att sådanr här brukar jag fixa, så jag hämtade en diskborste och såpa och började gegga på ner i äckelhålet. Det flöt upp massa äckelpäckel och svart sörja.
Men inget vatten ville rinna undan.. ännu mera PANIIIK, hur skulle jag bli ren?!
Ringde Jens och vi kom fram till att jag nog fick duscha i hanfatet eller tvätta mig så gott det går.

Det var lättare sagt än gjort. Mitt hår åkte ner i handfatshålet (där är det nog inte så mysigt heller), under armarna gick bra, men när jag kom till rumpan och de andra nedre delarna visste jag inte hur jag skulle bära mig åt..
Inte världens bästa "dusch" men jag känner mig ändå rätt ren.
Men är fortfarande förbannad.
Imorrn ska jag köpa sådant där propplösande medel.


Fy så äckligt!

Postat av: mamma gudrun

Fy va lejsamt, men du fixar nog det där med nån propplösare. Bra kvinna reder sig själv. Kanske tur att pappa kommer ner snart, han gillar att rensa avlopp, hihihi!! Kram/mamma

2010-05-06 @ 07:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback