Välkommen tillbaka värmen


Kan inte säga mer än jihooo för värmen.
Vi hade verkligen otur när mamma och pappa var här. Inte en skymt av solen.
Men både igår och idag har den visat sig.
När jag och Jens gick och tränade behövde jag inte alls min jacka.
Stanna nu för guds skull. Jag vill sola och bli brun!



Idag fick vi tillbaka omtentan. Jag hade 2,5 poäng ifrån G. Grrrrrrr, vad arg jag är! Och flera i klassen hade 1 poäng ifrån, men många har lyckats få till sig ett poäng till så de är grön.
Jag ska dit imorgon och kasta ur mig min frustration.. Allt har varit struligt med denna tenta.
Frågor ha strykits och det var över 3 månader sedan vi hade den ordinarie tentan.
Jag har redan hittat några fel de gjort i min tenta så jag ska inte ge mig i första taget.

Ett glädjande resultat i min annars sur-bubbla är att jag har fått besked att jag får åka till Finland på 4 veckors praktik nästa termin!
Det ska bli kul, men jag som inte kan ett ord finska... hehe!

Hi nimeni on Karolina!

Postat av: Anonym

2010-05-18 @ 22:19:38
Postat av: mamma gudrun

Skönt med solen, hoppas den värmer hela dej.

Surt med tentan, de e bara och bit ihop och görat igen! Finska sisun är inte att leka med.

Yxi, kaxi, kolmi nelmi, vise, kose eller vad det nu heter, 1,2,3,4,5,6 på finska. Kram,kram, mamma

2010-05-18 @ 22:22:12
Postat av: Elin

Men du minns väl de vanliga fraserna från eniro? Sairaala? poliisi? ravintola?

2010-05-19 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback