Ont i fossingarna


Redovisningen idag gick toppen!
Min grupp var excellent!


Syns inte det?! Avd Styrkan, mohahha!

När jag kom hem drog Jensen med mig på långpromenad, ända till Zlatans hus för att se om han var hemma, men ingenting...
Så nu värker fötterna.

Om någon timme ska jag och Anna S iväg och titta på Sex and the city 2.
Som jag har längtat, det kommer bli skitskoj!

Postat av: mamma Gudrun

Vilket gäng, dom skulle jag vilja bli omskötta av om jag låg på sjukhus. Du ser ut som en söt stram lärarinna, hi hi. Håller tummarna för dej till sista tentan. Igår va min kusin me familj på besök, jättekul att få träffa dom. Idag blire kalas i Rossön.

Kram kram/m

2010-05-29 @ 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback