Långhelgen med Mamma och Pappa över!


Fredagen tillbringade jag och Mamma på stan.
Pappa var hemma och lekte Ernst.. han hängde upp vår hylla i hallen, skruvade till en knopp på en skåpdörr, lagade min cykelkorg och mycket mer. Tack Pappa!
Men han mötte upp oss för lunch på Lilla Torg.
Jens jobbade just denna dag!


P & M på Lilla torg


Vi åt indiskt, rätt så gott men staaaaarkt!

Sen hängde vi på Gudrun Sjöden igen..
Sist av allt hamnade jag och mamma på Espresso House där jag fick dricka min favoritdryck Chai-latte. Och mamma med sin Capuccino.


Supergott!


Mamma <3

Vi gick hem och vilade en stund och när Jens kommit hem från jobbet gick vi ut en sväng.
Pappa och Jens hade vätskepåfyllning med sig..


Vilopaus, hehe!


Mamma satt en bit ifrån, jag tror hon skämdes lite.

På kvällen lagade vi mat hemma för en gångs skull och hade det väldigt mysigt!

På lördagmorgon tog vi tåget till mammas andra kusin som har en skånelänga i Hagestad-området (Österlen).
Där fick vi underbart goda wienerbröd när vi kom fram!


Vi fick även silla, ägga och tunnbröe!
Perfekt lunch!


Min tremänning och hans barn var också i huset. Liv lekte lite i trädgården!


En jättefin kamin i en av "lägenheterna"


Vi åkte ner till havet en sväng.. där var det väldigt kallt och blåsigt!




Liv vid havet


Jag fick låna ett par snygga stövlar!


En liten bäck som gick ner till havet



Roligt att hälsa på släktingarna. Vi fick även god middag och kom hem till Malmö sent på kvällskvisten.

Sista dagen=söndag tog jag med herrskapet på promenad i kungsparken/slottsträdgården.


Pappa och Jempis!


Mamma fotar och fotar..




Mamma <3 och jag


Familjen anka


Mamma kikade på massa plant.


Vackert i trädgården



Jag vinkade av mamma och pappa vid flygbussen vid 18, så vi hade hela dagen igår också.
Det har varit helt underbart på alla sätt. Nu längtar jag tills jag får åka hem till mina kära päron!
Tack min bästa Pappa och Mamma för allt ni bjudit på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback