Ska försöka koppla av idag..


Det är inte lätt att släppa mitt och Saras skrivande, det ligger där bak och gnager.
Inatt drömde jag tom. om det så nu när jag vaknade tänkte jag att jag måste sätta mig och skriva och läsa.
Men min underbara Sara till kompanjon tyckte jag skulle vila lite idag. Så jag ska försöka!
Hon är sjuk stackarn så jag hoppas hon vilar också!

Jens är ledig idag så jag tänkte att vi skulle gå en långpromenad i det fina vädret, jag hoppas det blir lika fint som igår. Då satt jag ute på lunchen och och åt min mat i sooooolen!

Igårkväll blev det en snabbvisit till Karin som var hundvakt åt en söt liten voffsing som heter Fröken.


Söta Fröken

Passade på att säga Hejdå till AnnaB som sticker till Österrike och åker utför i en vecka!
Och gjorde en fiskbensfläta i hennes hår.. hehe!



Dags för frulle kanske?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback