Nu jäklarns ska jag skaffa mig ett extrajobb!


Jag blir galen av att inte ha några pengar.. pengar som jag kan shoppa för!
Jag har en hel lista med grejer jag vill köpa, men tyvärr går det inte för jag måste tänka på att jag vill kunna äta de kommande veckorna.
Så nu har jag sökt 7 jobb!
Banne mig borde jag inte få något.. Hål tummarna!
Jag är ju den perfekta arbetaren:

>Jag är snygg
>Jag kan jobba kvällar
>Jag kan jobba helger
>Jag kan ha fula kläder på mig
>Jag är superglad för det mesta
>Jag har kundservice ända in i ryggmärgen, tack vare Eniro!
>Jag är bra på att laga mat/baka/städa/prata/vara tyst.. osv.
>Jag kan vara söt
>Jag slutför det mesta jag börjat med


Vem skulle inte vilja anställa mig?!


Postat av: Elin

Jag skulle anställa dig på direkten!

2010-03-08 @ 15:35:40
Postat av: Marie

Jag med!! :) Vad är det för jobb du sökt? Håller tummarna!

2010-03-08 @ 21:20:14
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Gl.moster

Kan Du skotta snö från mitt tak.?(har ingen livlina)

bet i rabattkup. på Coop.(tidningsurklipp)

Gulle dej.

2010-03-09 @ 17:31:49
Postat av: Gudrun

Hahahihi va du är rolig! Det är klart att du kommer få ett extra jobb. Håller tummarna för dej!

Kommentaren ovan mej måste vare en fattig pensionär från Stockholmstrakten. Kram/mamma

2010-03-09 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback