Bara en dag tills min andra hälft är här igen!


Det är konstigt och vara själv så länge.
Helt tyst när jag vaknar på morgonen, helt tyst när jag kommer hem på kvällen, helt tyst när jag går och lägger mig..
Äta själv är inte heller någon höjdare.. bra lagat Karro, tack så mycket Karro tänker jag!

Jag saknar dig Jens! Men imorgon är du här igen..


Mitt lilla gosehjärta!

Postat av: Anna

Jag måste ju börja kommentera här nu. Du kommenterar ju typ varje inlägg hos mig;)



Ja, det är inte skoj att va själv. Skönt en dag typ, om ens det. Men du är ju rolig du, bra att du sitter och "pratar" med dig själv under måltiden:P



STOR KRAAAM

2010-03-01 @ 23:10:43
URL: http://prinsessandockanoskruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback