Härlig Midsommarhelg


Det har varit en så rolig helg i Umeå.
När jag kom fram på fredagseftermiddagen gick vi och plockade blommor till midsommarstången!


Noelle cyklade


Micke fick fixa björkriset!


Tjejerna hjälper till!


Jolene myste


Sötisar


Jag gjorde små kransar till Noelle och Hailey


Hailey och Noelle vid deras finfina lekstuga som Micke byggt


Välkommen in, välkommen in sa dom


Goaste ungarna i världen


Micke grillade


Och Jolene åt något med tomat i... hehe


Sööööötis

Efter gomaten var det dags för krocket, kubb och dans runt midsommar stången.






Jolene spanade på oss


Vad kan det här vara för sång?!


Små grodorna.. små grodorna.. vi sjöng den minst 4 ggr :)


Fina midsommartjejer




Fina och Underbara Hailey


Hej, hej!

Vi hann även med lite cykeltävling.. vet inte hur många gånger barna ramla av och börja grina, men sen cyklade de bara iväg igen!




Härlig bild!


Noelle i full fart!

Efter en fullspäckad dag somnade vi nästan allihop i soffan på kvällen!

Igår=Lördag var det blåsigare, men fortfarande sol.
Så vi lekte i lekstugan där jag blev bjuden på "grillat" och kaffe.


Noelle framför sitt hus


Så otroligt söta grejer inne i lekstugan så jag hade kunnat stanna där en natt.
Så minimini allting.

Sen ordnade vi picknick ute på baksidan.
Alltifrån ölkorv, ostar, kex, jordgubbar, mozarella, skinkor, melon, skagenröra och äppelmust serverades.


Bara lite saker av vår stooooora picknick!

Det blev sämre väder och vi gick in och kikade på Ronja Rövardotter. Länge sedan jag såg den.. men både jag och Noelle slocknade under filten.


Fick se att Noelle (3 år) var alldeles utmärkt på att handskas med en I-phone. Hon spelade en massa olika spel och jag var helt fascinerad över att hon kunde hitta allt.


Efter sömn och nya matintag (som också var supergott) hade vi nya krafter för att leka!
Det var dans, flyga flygplan och massa annat skoj.

Idag tog jag tidiga bussen hem. Anna fick fara och jobba också.
Men med den lilla tid vi fick ihop var superkul! Tack hörre ni!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback