Cykeltur


Min första natt på jobbet gick jättebra. Sov som en stock, som alltid.
När jag slutat kl. 10 for jag hem och stekte en korv för jag var så jäkla hungrig.
Sen tog jag med mina kära fyrbenta vänner på en cykeltur.


Det går undan och de är starka som vilddjur

Det blev en lång tur och vi stannde till så att Viva & Tassa fick bada lite.


Långrbyggan som jag kallar den


Viva satte sig på en gång när hon var i vattnet, kyla ner arslet antar jag.


Det luktade något spännande på bryggan


Sen fick de posa så fint i gröngräset

Ikväll sticker mamma, pappa och jag till stan. Vi ska flytta dit alla grejer till Kajsa som nu blivit Östersundsbo på riktigt!

Postat av: Elin

Jag tror alla kallar den för långbryggan!

2010-06-24 @ 11:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback