Recension av AVATAR




Nyss hemkommen från att ha sett världens bästa film!
Den var helt sjukt bra och jag har nästan inte ord att beskriva den.. se den säger jag bara!
Jag och Jens såg den i 3D och det gjorde det ännu bättre. Fy fan vad bra den var!
Trodde inte jag skulle tycka den var så bra, men vad fel jag kan ha.


Såhär snygg blir jag i 3D-glasögon. Mycket bra, kunde tom. fälla tårar bakom glasögonen.

Nu äre go´natt och jag ska drömma mig bort till en annan planet, Pandora kanske.

Postat av: Yurika

Jag är en avatar nörd jag också!

2010-01-12 @ 00:49:47
URL: http://yurika.se
Postat av: Elin

Snygg var den, men handlingsmässigt har jag en del att klaga på...

2010-01-16 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback