Sommarjobbet kirrat


Det gäller att ha kontakter! Och inte vilka som helst utan världens bästa Moster!!
Hon har nämligen ordnat så jag ska få jobba på hennes jobb i sommar.
Det känns så roligt och spännande och det kommer nog ge mig mycket bra erfarenhet inför framtiden också!
Och det betyder att jag får bo hemma hos mamma och pappa en sommar till!!
Helt otroligt härligt, fast denna gång i Ström då. Men det ska nog gå bra det också!

Har glömt att visa vilka fina saker jag har fått av min kära Moster på senaste tiden..
Hon är duktig hon!


Fina betongljusstakar som pryder mitt vardagsrumssbord!


Snygg matta!


Hemvävd med söta rosettdetaljer!
Den är så fin så jag inte vågar ha den på golvet.. jag är rädd att vi sölar ner den.
Och jag har inte heller hittat en riktigt bra plats för den.
Jag rullar ut den då och då och tittar på det vackra!

Nu ska jag plugga lite och sen gå och träna.
Ikväll ska jag och några vänner iväg och käka i Lund!

Postat av: Berit

Hej Karro! Vi saknar dig hos oss i sommar, men jag förstår att du vill va på flata!! Kram!

2010-02-07 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback