Det var väldigt roligt igår!


Efter ett lyckat seminarium igår blev det middag och morotskaka med fina tjejer!


Anna med sina morötter och dipp


Söta Anna & Karin och min gooa morotskaka


Jag gillar ju som sagt godsaker..


Rezi var med oss tjejer och kunde inte alltid hänga med i vårt "tjatter" som han säger!

När vinet var slut gick vi till Bell Epoque!
Jag och Anna S (som båda är från landet) blev lite till oss när artisten Timbuktu var där..
Vi blev tillsagda av våra kära stadsvänner att inte glo för mycket och jag fick absolut inte ta något kort.. hehe!

Postat av: Elinnnn

Jag tog kort på honom i somras när han var dj på nefertiti! Det får man om man är från landet. Fast folk från Rossön är förstås snäppet värre än flatabor på lantisskalan.

2010-02-11 @ 15:49:57
Postat av: Gudrun

Morotskaka och vin, hur går det ihop??

Passar det?? Mysigt har ni iallafall!

Kram/mamma

2010-02-11 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback