Tid för att känna (och klämma)


Tack för era fina kommentarer, väldigt roligt :)

Jag har nu gjort 1 av 7 dagar inom det område jag troligtvis vill jobba inom framtiden.
Idag och imorgon är jag på en barnmorksemottagning.
Senare i veckan blir det BB och förlossningen!!
Jag får verkligen känna efter nu, men redan nu känns det så rätt!

Idag har varit heeeelt fantastiskt!!
Jag har fått mäta magar, kännt hur bebisen legat och att den fixerat sig.
Lyssnat på fosterljud och se föräldrars lyckliga ögon.
Och massor prat om bebisar hit och dit!
Detta är som himmelriket!
De flesta är ju sååå förväntansfulla också och roligt att få träffa de under denna fina period!

Har jag sagt att jag längtar tills jag får ha en bebis.. haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback