Min Jul



Man kan ju undra om vi är småbarn fortfarande.. så mycket paket.
Men det är inte bara jag som blir som ett barn på julafton.. alla vi gillar paket!


Gomat´n åt vi!


Vovvarna var så intresserad när det gällde paktäppningen!


Jag älskar fiiiina paket!


I vår familj kan man få väldigt lustiga paket också..
Jag höll på att brista av skratt när jag fick en skattkarta av Erik!
Den ledde till ett skattpaket :)


Tassa-Jula öppnar sitt paket!


<3


Det har blivit många promenixar med hundarna i detta kalla väder.

Igår=Juldagen åkte jag till Havsnäs för att hälsa på gullungarna och min älskade Anna!


Där möttes jag av spindelmannen, hihi!


Jag fick fika med dessa söta!




Noelle vet hur man posar..


Jolene har blivit såå stor och går nu!


Söta tjejen!


Jag är så glad att jag får känna dessa underbara barn <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback