Lussebak och Mandomat


Vi körde hemifrån idag på grupparbetet!
Rätt så skönt. Jag gjorde min bit tidigt imorse och sen har jag hunnit köpa 2 julklappar och bakat lussekatter!


Min bautadeg


Rätt mycket snö inne på vår innegård. Och det har snöat mycket här idag.
Men jag tycker det är normalt, kanske för att jag är från norrland.
Men här i Skåne är det tydligen kaos.. haha!


Mysigt!

Jag har även blivit bjuden på plankstek på Mando steakhouse.
Jens kompis Anders från Ö-sund är här och hälsar på.


Fina killar!

Och nu har jag en baileys i handen.
Lyxigt och bli lite bortskämd, mera mera!

Postat av: mamma gudrun

Minns när vi var på Mando och åt, mums!

Längtar tills du kommer, julkramar mamma<3

2010-12-04 @ 08:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback