Belöning!


Jag har köpt godis till mig själv..
Bara för att jag pluggat massa skit-läkemedel nästan hela dagen.
Jens har jobbat hela dagen och är nu på julbord med sitt jobb så det är tur att jag får vara ifred när humöret går upp och ner hela tiden.
För ena studen fattar jag och andra ingenting alls och jag får värsta arg-attacken och säger till mig själv: VARFÖR fattar jag inte, kan inte mitt lilla huvudet fatta!
Imorgon går det av stapeln för andra gången.
Förra året klarade jag den på andra gången, så håll tummarna för mig imorrn mellan 9-11.

Igår fick vi godkänt på våran film-redovisning, det var härligt iaf!


Denna lilla söta karamell är en del av innehållet i min godispåse

Postat av: Moster

Jag håller tummarna för dej!

Spark i baken får du å !

2010-12-10 @ 18:13:57
Postat av: mamma gudrun

Saffransgodis.....det har jag aldrig sett förut!

Hur smakar det? kram G

2010-12-10 @ 20:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback