Hemmafru-grejen varar bara i några dagar


Jag har nog gjort bort mig. Skämt bort min Jens rejält.
Idag var inte middagen klar när han kom hem. Det har den varit de senaste 3 dagarna och det fick jag minsann höra långt efteråt..
Jävla skitunge tänker jag bara.. på måndag börjar jag i skolan och då är det slut på detta gullande.
Då jävlar är det han som ska passa upp mig

Fick även höra att om man är ledig hela dagen hinner man väl plocka undan alla papper som ligger på köksbordet och vardagsrumsgolvet..
Neä, inte idag. Jag har haft annat för mig, mohahha!
Fixat med våra lägenhetsnycklar (nu är äntligen allt klart) och träffat Bästa Anna S, besökt Stadsbiblioteket och druckigt mitt livs första is-chai, som för övrigt smakade underbart en varm sommardag som denna.

Jag har även druckigt ett glas vin ikväll.
Sa jag att jag är ledig?! Men ingen jävla hemmafru. Så det så!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback