HappyMe


Is i magen sägs det att man ska ha.
Och det kan jag säga att jag haft + lite tur.
Jag hittade nämligen ett par skor idag på rea som jag spanande på i vår.



Jempis familj har varit här i några dagar och det var roligt och träffas allihopa!
Malmöfestivalen började igår så vi spanade på lite konst på hamngatan.














Jag tycker det är så himla skönt och vara här nere igen.
Idag har det varit över 25 grader varmt. Och det bästa är att jag får vara med J.


Postat av: gudrun

Vilken konst dom visar, mkt konstigt tycker jag.

Snygga skor, du var väl skolös förstår jag, hihi!

Snart kommer dina röda Caluoo skor på posten/bussgods. Kramisar/mamma

2010-08-21 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback