Fina Annor <3


Jag har många Annor i min närhet.. ikväll har jag umgåtts med 2 av de.
Och de är helt underbara!


Jag har saknat er så, äntligen får vi hänga ihop igen!
Tack för "Älgen"..


Vi hängde även med Megan, som är utbytesstudent från England!


Nu är det godnatt för jag börjar 8.15 imorgon..

Postat av: Moster

Ser ut som du kommit i ordning där nere i Skåne och det är väl skönt att komma hem igen?

Good Luck med skolan framöver.

kram

2010-08-30 @ 06:43:03
Postat av: Anna

Haha lite roligt ändå att vi har samma sak, de finns fler saker har jag märk, som vi är lika på.



Dina var huuuur fina som helst! Jag älskar skor och är helt såld på dessa. Jag ska ta mig en riktig funderare på om jag ska köpa dem men för mig skulle de vara värd varenda krona, hahah :)

Hoppas allt är bra med dig! SÅ synd vi inte hann råkas mer i sommar! Kram

2010-08-30 @ 18:46:56
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback