Påskafton


Vaknade tidigt i stugan.. vi gick på en morgonpromenad med hundarna.


Tassa på språng


Mamma, Pappa och Viva


Mina underbara framför spisen


Sen kom "stadsborna" från civilisationen och åt frukost/lunch med oss!


Snyggsyrran!!

På em. åkte vi till min kusin Elin och handlade lite hemägga.


Små söta!!


En hel korg med ägg!


Elvis ville sitta i Kajsas knä


Och kissekatten Wille passade på att äta mat!


På kvällen åt vid påskbuffé och hade Momma på besök.
Jag passade på att ta ett varmt bad, har inte badat i ett badkar på 1 år. Sen somnade jag gott!

Postat av: Moster

Vilka fina bilder du tar. Särskilt den på hundarna framför kamin i stugan. Du har en rolig blogg med mycket bilder. Toppen Karro!

K.

2010-04-05 @ 19:06:47
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback