Nästan ny telefon


Jag fick hem ett brev här om dagen.. från onoff där det stod att jag antingen fick betala 495:- för att de skulle skicka tillbaka min telefonen oreparerad eller 495:- för att dom skulle slänga den åt mig.
Jag blev skitförbannad. Jävla skit!
Alltså min telefon går inte att laga och nu vill de ha betalt för felsökningen. Bajs-onoff!



Iaf så har Jens en snäll bror som kom igår och hade med sig sin gamla telefon som jag ska få låna.
Fungerar perfekt och jag kan tom. ha musik på den, hehe!

Dagen är redan igång.. iaf för Jens. Han stack iväg för att skriva högskoleprovet.
Jag ska nog försöka sova en timme till. Sen ska jag gå och köpa en klänning till min syster och därefter åka till Yousra.

Adjöken så länge, fröken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback