Intressant dag


Heldag på skolan, från kl 8-16.
Jens sa för ett tag sen att jag inte skulle klaga, han har faktiskt varit på jobbet från kl 7-16.
Okej då, men för mig var det ovant och vara koncentrerad så länge.
På förmiddagen hade vi en lång föreläsning om cancer, jäkligt intressant.

Och på eftermiddagen följde vi med biomedicinska analytiker på Klinisk kemi-avd på MAS och kikade runt.
Också väldigt intressant!
Helt otroligt vilka robotar det finns, som säkerligen kostar en förmögenhet...
En massa knappar som man absolut inte ska trycka på.
Vi fick även fika så det tackar jag landstinget (eller vilka det nu var som bjöd) för!

Nu ska jag trycka framför mina böcker en stund, sen blire nog någon film för imorgon har jag sovmorgon!


Postat av: elin

JAg tyckte att det var superjóbbigt när vi hade heldagar på skolan. Det är så lätt att tappa koncentrationen även om ämnet är intressant. Ha det bäst!

2009-09-14 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback