Fram och tillbaka i stan


Ännu en dag med mycket göra!
På skolan kör vi hårt, idag hade vi instruktion på hur vi sätter kateter.
Så nu ska det tränas och när jag ska ut på praktik om 4 veckor ska jag kunna det.. hmm...

När jag kom hem från skolan stack vi iväg och storhandla och sen åkte vi iväg och köpte en superfin och billig soffa som Jens hittade på blocket igårkväll.
Jag körde Gunnars bil, min första bilkörning i Malmö och det gick riktigt bra. Hittade och körde rätt!


Här är den finafina soffan som är vår, men här på bilden står den i sitt förra hem.

Jag har även hunnit en sväng på ikea ikväll och handlat lite bra och ha saker.

Nu blire sängen, för 6.45 imorgonbitti ska jag vara på Öresundsgården där jag ska ha praktik sen.
Men imorgon är det bara lite information och kolla på rutiner osv.
Godnatt!

Postat av: elinkusin

jädrarns vikken snygg soffa!!

2009-09-03 @ 07:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback