Finmiddag och Spakväll


Det var en härlig dag igår!
Jag och Jens bara va hela dagen, vi gjorde som vi kände för och hade ingen brådska med någongting vilket resulterade middag vid 21-tiden och en Wallander film mitt i dan..


Porterstek med hasselbackspotatis som var mumma!

Vi gick en runda på stan och handlade lite nödvändig häftmassa och glodde på folk.
Vi anordnande spakväll där Jens lekte thaimassör... vilken inlevelse säger jag bara.
Och väldigt duktig på att smörja/massera fötter!
Det blev även ansiktsmask och skrubbning med skrubbahandskar!


+ en massa luktagott!


Postat av: Kungsa

Men va mysigt ni har det!

Med massage och allt.

Jag är en självplågare..... ligger på spikmatta och grinar minst en gång om dagen.

Puss och kram.

2009-09-14 @ 19:32:48
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback