Roliga besked


1. Har varit på mitt mentorsbarns skola och fått information om både skolan och lite om mitt kommande barn.
På söndag ska jag få träffa henne och henns familj!

2. Praktikplatsen för period 2 är bestämd och jag ska få vara på Kirurgen 7 på UMAS.
Blev lite förvirrad först och var tvungen att googla lite och detta kom fram:

Kirurgen 7
Avdelningen bedriver verksamhet främst inom följande områden:
Sjukdomar inom övre magtarmkanalens områden: matstrupe, magsäck, tolvfingertarm, lever, gallvägar och bukspottkörtel. Det rör sig i hög grad om maligna sjukdomar i dessa organ, även om en det förekommer en del patienter med benign sjukdom.

Bröstkirurgi.

Endokrinkirurgi  - kvantitativt vanligast är sköldkörtel- och bisköldkörtelkirurgi.

 

Det ska blir så jäkla spännande och jag fick värsta kicken nu!!

 

 

3. Jag ska till frissan imorrn och färga mitt hemska hår, hoppas bara det blir som jag vill!

 

Godnatt!


Postat av: Anonym

Men herre min je va spännande. Kirurgi är bara så häftigt. Kom ihåg dina rötter, slaktargenerna, hi hi hi!!!Vi hörs ikväll/mamma

2009-10-02 @ 05:25:59
Postat av: Anna

Men gud vad du är duktig Karro!

2009-10-02 @ 11:29:51
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback