Kockar?


Igårkväll kom Anna S och hälsade på mig. Vi handlade lite mat och lagade middag tillsammans!
Lax i ugn, pressad potatis och citronsås stod på menyn!
Allt gick bra fram till att vi skulle pressa potatisen... tydligen hade vi köpt lös potatis och inte fast... Potatisen var helt söndersmulad när den var färdigkokt och när vi pressade kom det mest vatten... tillslut fick vi ut lite potatis också.
Såsen blev inte heller så lyckad, men vi åt upp alltiho iaf och hade det mysigt resten av kvällen!


Om 2 timmar ska jag träffa mitt mentorsbarn så det är nog dags att jag börjar fixa mig i ordning. Vi ska gå runt i hennes område lite och på Mobilia och titta lite!


Postat av: Gurun

Vad du är go o snäll som vill ge ett barn meningsfull tid och omsorg. Tusen kramar/mamma

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-19 @ 08:19:58
Postat av: Anonym

Håller med din mamma, du är en otroligt fantastisk underbar tjej Karro!

Har tagit din grisfigurbil från förra inlägget och satt på min blogg för jag tyckte den var smågullig.

Vad är det för figur egentligen?

Valparna är sååååå ljuvliga men luktar fisen. De är väl inte intrimmade med Tyras mjölk än.

Hälsa Jens och må så gott båda.

Kram/moster

2009-10-19 @ 19:08:54
Postat av: Kungsa på Torpet

Håller med din mamma, du är en otroligt fantastisk underbar tjej Karro!

Har tagit din grisfigurbil från förra inlägget och satt på min blogg för jag tyckte den var smågullig.

Vad är det för figur egentligen?

Valparna är sååååå ljuvliga men luktar fisen. De är väl inte intrimmade med Tyras mjölk än.

Hälsa Jens och må så gott båda.

Kram/moster

2009-10-19 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback