Biverkningar?!


Lite synd är det om mig nu... är öm och har ont i min vänstra arm där jag fick mitt stick idag.
Men det har ju talats mycket om att man kan få influensaliknande symtom så jag ska väl inte klaga.
Eller så kommer det imorgon?!



Jag har cyklat fram och tillbaka i Malmö idag, först till Limhamn där jag har min praktik.
Där hade vi ett litet sorgligt avsked med lite tårar..
Därefter cyklade jag till sjukhuset i spöregnet för att få vaccinet ... kom fram dyngsur och arg över att cykelkedjan hoppat av 2 ggr.
Tillbaks till Limhamn i spöregenet där kedjejäveln hoppade av ytterligare en gång så tom. en tant kom fram och sa till mig: Lilla vän, vänd på cykeln så får du på kedjan lättare. Jag tackade och försökte se glad ut.
Kom fram igen på min praktikplats där jag gick runt och frös resterande timmar..



Postat av: Anna

Jag hade skitont i armen också, men ikväll känns det mer som träningsvärk kvar. Ingen fener, men halva strokecenter var hemma med feber igår typ. men tror det är snabbt övergående!! Jag känner med dig med att cykla i regn och skitjävla kedjor.. man blir på dåligt humör!! Om inte annat förresten kan du ju fejka feber så jens får ta hand om dig lite;) Kramis

2009-10-16 @ 21:31:27
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/
Postat av: Gudrun

Men gu´så gullig bild, är det en med svininfluensa eller? Vilka snälla tanter det finns i Malmö.....tur att du reder dig själv Karro.

Du fixar väl kedjan lätt som en plätt.

Idag har vi jagat, bidde ingentinken. Men det var härlig höstsol och gott att fika ute.

Tusen kramar/mamma

2009-10-17 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback