Arg som ett bi


Så jäkla typiskt att comhem som vi har vår antennkable till tv:n igenom har servicetimmar. VARFÖR just nu?!
Kunde de inte kört på natten?!
ÅÅh, kan man bli mer tokig. Rutan är helt blå.
Att man kan bli så handikappad. Jag kommer missa Bonde söker fru. Efterlyst. Och jag har redan missat Las Vegas..
Tur jag har min lilla dator så jag kan se på alla kanalers tv-play sen.

Något som glädjer mig denna dag är att om en vecka är jag hemma hos mamma och pappa!!
Känns helt otroligt att veckorna går så snabbt.
Jag har bara 4 dagars praktik kvar.
Fick hem papprena inför nästa omgång praktik idag, så spännande det kommer bli!

Och en annan sak, kolla in mina kära och DUKTIGA vänner Anna och Katarina:

http://ltz.se/nyheter/are/1.1454990

Så om ni är senior passa på att boka en tripp med de!

Postat av: Anna

haha vad gullig du är! har ni problem med comhem så säg till, jag har ju suttit i deras kundtjänst vettu=)

2009-10-22 @ 16:21:55
URL: http://www.areeventbyra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback