Skönt och vara ledig ibland också


Det har regnat och blåst här idag, nästan stormlikt.
Jag tog sovmorgon och har sen städat ordentligt här hemma, vet inte hur länge sen vi dammsugit så det var på tiden.
Det är så rent och fint nu! Tvättmaskinern har fått göra sitt också.

Jens och jag har varit och inhandlat glögg, pepparkakor och choklad.
Vi ska mysa till Bonde söker fru sen!

Praktiken denna vecka har gått mycket bra, bättre än förra veckan.
Har tom haft en "egen" patient som jag fått sköta själv. Mycket skoj, men mycket att tänka på också.
Det dröjer nog ett tag innan jag kommer in i det rätta tänkandet!

Igårkväll var jag med mitt mentorsbarn på bowling, Näktergalen hade anordnat för alla mentorer och barn.
Det var första gången för Yousra och vi hade verkligen roligt.
Jag gjorde värsta vurpan på banan och fick skämmas...


Syns att jag gjort det här förut :P


Söta Yousra

Postat av: Gudrun

Vad du gör mycke kula saker!

Ni påminner om varann du och Josra.

Kram/mamma

2009-11-19 @ 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback