Mycket gjort


Fredagen tillbringades ju på Ullared och det var verkligen ett roligt ställe... dit åker jag gärna igen!
Jag tyckte jag handlade rätt mycket men när jag såg hur mycket Sara handlat blev vi andra genast tyst...


HEEELA vagnen var fylld...
Haha, det var en rolig dag med underbara tjejer!

Sent på kvällen åkte jag till Kalmar och hälsade på hos Johan och Tess!
Under helgen hann vi med besök på Kalmar slott, fika på stan, dricka glögg, äta finmiddag på Hamnkrogen, titta på film, mysa och höra på allt skrik!


Galningarna utanför slottet


Johan är exalterad...


Fler som tänker börja blogga?!


Gullepluttarna väntar på mat


Min goda efterätt... inne i chokladen var det cheesecake...mums!

Tusen Tack igen Johan och Tess för en mycket trevlig helg!!

Idag har jag startat igång praktikperiod 2.
Träffade min handledare lite snabbt sen fick jag gå hem igen för att starta imorgonbitti på riktigt.. nervöst.
Har ikväll varit iväg på något som heter Utmaningarnas Hus (ungefär som fångarna på fortet) med Näktergalen.
Skitkskoj var det och mitt lag på 4 härliga tjejer tog hem tredjeplatsen av 13 lag.
Vi var riktigt taggade och kämpade hårt.
Nu är jag helt slut och det blir godnatt!


Postat av: Johan

Vi såg på Ullared igår... fy fan va jag garvade, så sjukt sorgliga människor som drar runt där i flera dagar.

2009-11-10 @ 08:35:58
Postat av: Karro

De kallar ju det semester... Förstår faktiskt inte heller hur de kan dra runt där i flera dagar. En dag räcker kan jag lova!

2009-11-10 @ 19:46:54
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Gurun

Va mycke skoj du får göra, blir lite avis.

Förstår att det var kul att shoppa loss i Ullared, herre min dag va skoj med så mycke billiga varor.

Vilka gröna gräsmattor ni har där nere, här är det bara dis och blötväre. Kramisar /mamma

2009-11-09 @ 22:40:22

2009-11-10 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback