Lärorikt


Första dagen på kirurgavdelningen och attans vad jag lärt mig mycket bara på en dag!

Det är mycket att ha koll på och jag tycker det är svårt att hålla reda på alla patienter, vem som är vem och vilken sal de ligger på osv.
Och det är ju inte som på korttidsboendet där de stannade minst en vecka, här är de bara någon dag/dagar.
Så det gäller att hänga med i svängarna.


Postat av: Anna

Det ger sig efter ett tag:) Hoppas du får en rolig praktik, men det verkar det som om du kommer få!!

2009-11-10 @ 19:51:41
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/
Postat av: Gurun

Jag tror det där passar dej, du gillar ju när det händer saker. Kram/mamma

2009-11-10 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback