Jultankar


Jag har undrat när min längtan efter jul skulle komma... idag kom det!
Det snöade här i Malmö idag när jag cyklade hem från skolan och jag fick världens julkänsla.
Hade iofs lite julkänsla i helgen också när jag var hemma.. men nu är den nog här för att stanna!
Jag slog till på Lagerhaus och köpte jättefint julpapper idag och Jens har spelat lite julmusik för mig.
Kanske borde vi dricka årets första glögg också, jag vet att vi har en flaska kvar sen förra året...


De som är snäll kanske får sådana här fina paket!

Postat av: Anonym

Vilka fina paket det kommer att bli av det där papperet. Jag har varit jättesnäll......

Kämpa på med läkemedelsberäkningen, du kommer att fixa det, det vet jag.

Kramisar/mamma

2009-11-05 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback