Jul i mitt hus


Oj vad jag har pyntat! Jag har dragit skarvsladdar hit och dit och fixat så det lyser i alla fönster!
Tomtar, änglar och julbocken är framme.
Jag har tom. hunnit dricka glögg!


Jul i köket, nu fattas bara siffror till mina fyra ljus..


Mys i sovrummet.
Där blir det inga julgardiner.. de gamla mörka får hänga kvar så vi kan dra för på nätterna, vi har nämligen inga persienner/rullgardin.


Så härligt att det mesta är fixat ikväll. Nu är det bara lite dammsugning och skurning av golven sen får det duga, men det får vi fixa i helgen!


Såg att de hade pyntat såhär i någon butik och det var så gulligt med ett stort paket. Får väl se hur länge det sitter med tejp.. hmm..


Nu hoppar jag nog i säng!
Godnatt

Postat av: pap

fint karro! jag har okså pyntat.

2009-11-27 @ 06:28:04
Postat av: Gurun

Guu´va fiint Karolina!! Du har fixat fin julstämning hemma hos er. Du å pappa e lite lik.....han har fixat alla ljusstakar/stjärnor hemma. Han pyntar och donar varenda kväll.

Pussokram/mamma

2009-11-27 @ 08:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback