Härlig helg i Göteborg


Jag blev serveread glögg och pepparkakor när jag kom fram till Elin i fredagskväll!


Mysigt


Elin

Jag sov som en stock i hennes tältsäng och vi vaknade inte förrän 11.30 på lördagen.
Jag har inte sovit så länge på flera år... riktigt utvilad var jag iaf!
Vi gick på stan och fikade på Villekulla där det var kakbuffé.
Petra kom också dit en sväng!


Elin provade hattar


Hmmm... vilken snygg!


Tårthatt


Jag i någon fjäderhatt


Fina Petra och Elin


Kvällsmiddagsbuffén hemma hos Elin, som hon fixat alldeles själv!


Kvällens gäster var jag och Louise och det smakade fantastiskt gott!


Partaj partaj!


Tokiga Jämtlandstjejer!

Igår söndag var en slappardag. Jag och Elin kollade på alla program som gick på tv:n och åt sedan pizza med Petra som kom förbi!
Senare på kvällen åkte jag hem!
Helgen har verkligen varit superskoj!
Tack Elin för allt gott och husrummet!

Postat av: berit

Jarro! Va du passar i hatt! Ha de!/Kram

2009-11-17 @ 10:47:02
Postat av: Elin

Vilken trevlig helg det var. MVG till oss. Det får vi göra om till våren i skåneland. Kram kram

2009-11-17 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback