Min önskan slog in


Har varit vaken sen kvart i sex imorse, precis innan klockan skulle ringa för Jens. Det jobbiga var att när han skulle gå ut till bussen kom han på att han klivit upp en timme för tidigt... eller det var nog mitt fel som ställt klockan tokigt.

Det regnar iaf nu, men det verkar lysa i genom några solstrålar. Jag som bara vill ligga inne en hel dag. Så kom igen regna lite till! När jag vaknade smattrade det mot fönstren, det var så mysigt!

Har legat och läst i min bok som nu snart är slut och tänkte då börja på en ny på en gång. Jag har även hunnit med och ätit en brakfrukost för jag var så hungrig och otroligt sugen på te. Och det var så jäklarns gott, med mitt favvote.



Ikväll får vi besök som ska stanna helgen ut.
Jens moster + sambo kommer ända från Stockholm och ska umgås med oss, det ska bli jättekul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback