Leta kostym


Godmorgon!

Denna morgon har hittils varit underbar! Både jag och Jens är lediga och Jens har vaknat nu med mig kvart i nio!
Han har varit världens mysigaste kille! Inte alls lika trött som han ibland kan vara!
Han till och med frågade om jag ville ha frukost???! Men eftersom vi redan igår bestämde att vi skulle äta bacon idag kom vi på att det inte alls var så smart och äta det i sängen eftersom det kan bli en massa flott.. Så nu måste vi väl snart kliva upp!

Vi ska ut på stan idag och leta en snygg kostym med passande tillbehör till min underbara Jensis!
Vi ska ju nämligen på bröllop nästa lördag!

Hejdå så länge!

Postat av: Kungsa

Mysproppar !

Ni verkar ha det så härligt och du Karro hinner allt möjligt roligt. Malmö verkar vara en fin stad att bo i, är det så?

Hem kommer du till sommaren ser jag, grattis till sommarjobbet. Skönt att få bo hemma på Näset och bli lite upp-passad, eller?

KoP från Moster

2009-05-16 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback