Huset blåser snart bort


Föreläsning idag var den bästa den här terminen. Och den sista.
Han som föreläste hade en hjärnskada och kunde varken skriva eller läsa.
Jag och alla andra fick nog många tankeställare... en gång hade jag till och med en tår i ögat!
Efter föreläsningen slipade jag och min grupp på den muntliga föreläsningen som ska vara kreativt upplagd, vi ska spela upp en scen. Teater är inte min grej, men några meningar ska jag väl försöka lära mig utantill.
Vi ska ses en sväng imorrn också så vi kan finslipa!

Har hunnit ut på en promenix med Therese idag, vi gick nästan längs stranden och in mot Slottsparken, allt var så vackert.
Det värsta är att det blåser så in i nordens nu.. när jag cykla på skolan var de motvind ibland så jag fick ta i som bara den!

Ibland tar vinden tag i huset så det skramlar och skakar lite...
Det märks att jag bor nära havet :)

Postat av: Gudrun

Det är nyttigt att få träffa och höra andras leverne. Man får sig en tankeställare.

-----

Här hemma blåser det också utav bara den.

Cyklade ner till kraftverket med hundarna i motvind när jag kom hem från jobbet. Nu ikväll gick pa och jag en liten runda runt lägdan/färjstället. Tassa fick stora självan......såg ett rådjur + hare!

Nu har jag fikat tårta sen igår!

Kramen/mamma

2009-05-28 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback