Hemtelefon


När vi flyttade in i denna lägenhet var vi tvungen att skaffa nytt bredband och då fick vi med ett hemnummer...
Vi har inte kopplat in den förrän i förrgår. Vi har bara inte kommit ihåg det, men det kanske var lite smart.
För jag undrar hur många försäljare/undersökningar som ringt? Sen vi kopplade in den har tre stycken ringt. Första gången sa Jens att han var skitstressad och inte hade tid. Andra gången svarade han inte. Tredje gången sa han att han stod i duschen?! Och han har redan kommit på vad han ska säga nästa gång, att hans fru ska föda.. haha, vad lite kan skoja till det. Men allvarligt talat ska jag nog gå med i Nix. Efter att ha jobbat på eniro och vet hur arga människor är när de får veta att det är telefonförsäljare och erbjuda numret till Nix (då blev de glada) så ska jag nog gå med där själv. Iofs så slipprar många i genom, men några jäklar ringer nog inte!



Postat av: Johan

Ja, då får man väl kommentera nån gång ibland då. Hörde att fröken ropade i bakgrunden när jag pratade med Jens. Nix funkar skitbra för oss iaf!

2009-05-06 @ 07:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback