En händelserik helg


Monica och Robert, Jens moster + sambo har verkligen fått fart på mig och Jens.
Jag tror vi har sett mer på den här helgen än vad vi sett under den tiden vi bott här!
Vädret har ju inte varit toppen alla dagar, men det har inte regnat iaf!

Vacker blomma på ett träd på vår bakgård

Torsdagen tillbringade jag, Monica och Robert ute på stan, medans Jens var på jobbet

Monica provade en söt kjol och såg ut som en sommaräng


Smultronbuske kunde man köpa


Monica är laddad för smörgåstårta, Robban fyllde ju år


Vi har åkt mycket buss till olika ställen, här på väg ut till Bo01/Västra hamnen




Det blåste väldigt mycket


Snygga älsklingen


Fina blommor

På fredagskvällen var jag ju bjuden till Betty på kalas och Anna och jag hade förberett oss bra!


Anna med ballonger, blommor och paket


Det var uppdukat med massor med mat och vin


Det var såååå gott


Fina tjejer


Födelsedagsbarnet visar upp sin fina chokladtårta

Natten dansades ute på Babel och vi hade det riktigt roligt!

Nästa dag tog vi oss en riktigt lång promenad genom Slottsparken och ända till Zlatans hus, där Jens hoppades att han skulle va hemma, men icke sa nicke!
Men vi hade mycket vackert väder och väkdigt trevligt!




Ankfamiljen




Vackert










En häftig Spettekaka


Fika på S:t Gertrud

Igårkväll var vi och åt founde, men tyvärr glömde jag kameran, men det var så jäkla gott och vi satt och åt i timmar!
Idag har jag varit på ett lite möte där jag fått info ang. en kongress jag ska vara värdinna på... mer om det en annan dag!
Men direkt efter det åkte jag till Pildammsparken där Jensen, Monica och Robert satt och solade!
Vi hann med och äta en sväng idag också på Ölcafét innan Monica och Robert skulle iväg med tåget!

Det har varit en underbar helg med skratt och tokigheter!

Imorrn ska jag tillbaka till skolan på över en och en halv vecka, men det känns faktiskt rätt skönt!

Postat av: Johan

Jävlar vad ni förlustar er. Här kryssar man mellan bojar annat skit på nordsjön, o ni bara fikar o dricker pils...

2009-05-12 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback