Vilken röra


Just nu känns allt rörigt. Jag har massor att göra, både med skolan och uppackningen av alla grejer.
Jens, den lilla rackarna åkte ju hem till H-sand igår, men det är nästan lite tur, för jag har det väldigt rörigt hemma. Kläder, böcker, lådor och blommor överallt. Och disk.. bara igår lyckades jag fylla diskhon... jag som aldrig brukar ha berg, men nu är jag välkommen i klubben. Jag kommer inte orka diska förrän alla saker är på plats.

Har nu avverkat förmiddagen med skelettet och muskler.. och nu ska jag till biblan och lämna tillbaka böcker, sen hem och ringa och ordna med hemförsäkringar, el och polisanmäla min cykel som blivit stulen..... jag är så ledsen.

Vi har inget internet hemma nu, så ring om det är något viktigt!

Adjöken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback