Fix & Trix


Jempis och jag har städat, plockat och tvättat och äntligen är vi färdiga!
Jens har stuckit på jobbet och nu tänkte jag äta min goda lasagne som jag gjort!
Sen ska jag hinna plugga en lite stund och därefter möta upp Johan och Tess på stationen! Jag ser verkligen fram emot den här helgen, synd bara att jag egentligen skulle ha pluggat, men det får gå ändå!

Nu ska jag mumma på min lasagne... mmmmm..


Postat av: pap

lasagen är godast hemma i rossön för då är det älg kött i.

2009-03-26 @ 21:16:55
Postat av: Annis Pannis

Nu när du ändå får besök och inte kommer att plugga ska du inte heller tänka på det. Då passar du på att vila hjärnan, det är också en nödvändighet!! Ha så skoj med "andra" familjen;) Kramis

2009-03-27 @ 09:24:09
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: elinkusin

det lät gott med lasagne! det är öänge sen jag gjorde det så tack för påminnelsen:)

2009-03-27 @ 15:22:33
Postat av: Annelie

Tror jag måste göra en lasagne idag, det såg för gott ut. :) Ha en trevlig helg!

2009-03-28 @ 07:38:51
URL: http://bjornhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback