Bowling och Byrå


Bowling är roligt en timme, sen har jag oftast ont i armen och några nagelkanter är spruckna..
Vi var på BigBowl en sväng igår med Patrik och Therese!

Vilka skor passar?!


Jens in action


Snygga dojor

Therese och Patrik


Annat spelande


Det var en rolig kväll och vi lekte på..

Idag har jag och Jempis varit en sväng på ikea och inhandlat en byrå, så jag äntligen få plats med lite mer av mina kläder!

Päroncheesecake på ikea, jättegod!


Alltid lika kul när man kommer hem med ett pussel från ikea..


Tadaaaa, färdig efter ett antal timmars skruvande och fixande..

Postat av: Anonym

Karro du är fantastisk!!! Hur fick du ihop byrån?

Snygg är den också!

Kramisar/mamma

2009-03-23 @ 07:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback