Strömsund


Redan klockan 7 imorse var jag i Ström. Åkte med mamma eftersom hon började jobba då.
Jag och pappa satt i flera timmar och myste hos momma, sen åkte vi på sightseeing med henne.
Vi åkte på graven, hälsade på hos min morbror, handlade åt momma och handlade på dollarstore.

Jag har tur som har en sådan snäll pappa som köpte både fina strumpor till mig och den nya sommarcidern.


De här tyckte jag passade mig!


Den här hoppas jag är god!

Dessvärre glömde jag kameran hemma hos momma så det blev inga kort när vi var ute och åkte..
Nu ska jag ringa småtrollen på byn och se vad du gör...


Postat av: Marie

Hur smakade cidern? :)

2009-06-13 @ 23:32:10
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: anna

jag såg nog att ni hade varit upp och hälsat på :)

Synd att vi inte vara hemma och att du gatt hälsa på när de vara stökigt :P haha

2009-06-15 @ 14:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback