Dagarna rullar


Jag hinner inte med. Eller rättare sagt har jag inte haft tid att blogga. Hela helgen har jag jobbat och sen har jag hittat på massa saker!

Det har ju varit midsommar i helgen... vi firade med en midsommarbuffé!


Mums!

 



Fina Kajsa

Vi har varit på björnspaning...



Som bara resulterade i...


En torr gammal björnskit...

Idag har jag varit ledig och haft det härligt i solen, tvättat och myst med hundarna.
Vi var ner till sjön en sväng så de fick svalka tassarna.


Tassa


En pinne är alltid rolig!

Nu ska jag cykla in på byn och posta ett brev!

Postat av: Frida

gud va mycket olika skinker ni hade på ett fat!!

2009-06-22 @ 21:21:19
Postat av: Carro

Vad glad för att ni fick se skit iaf, vi körde 14 mil o spana efter björn. Fick inte se ett ända djur! Syns på jobbet:)

2009-06-23 @ 16:26:31
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback