Årets första dopp


Träffade inte alla mina kära i Ösd igår, men Jasmine och Joanna + hennes kusin!


Hann mysa med de en stund på gräsmattan

Fick en jättesöt bh av mamma och en gullig kjol av pappa!
Det är inge kul att inte ha några egna pengar...


Sommarsött

Denna söndag har varit helt underbar... imorse började jag slipa som bara den på mitt projekt, nu ska det målas.
Visar det sen när det är färdigt!
Har städat och gjort fint i båda bilarna och varit ner till älven och badat 2 gånger... så himla skönt!
Första doppet för mig i år!


Pappa var först att dyka ner i vattnet...


Jag tog det långsamt...


Men sen när jag väl var i simmade jag runt en stund och busade med Viva som var den enda som vågade simma lite!

Imorrn är det ny vecka igen och nya tag!!

Postat av: Marie

Åh, vad härligt med sol och bad! :) Hoppas värmen inte försvinner innan jag hinner hem! Ser fram emot lite Karro-häng! ;) Kommer hem i morrn. Puss och kram

2009-06-29 @ 08:51:11
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback