Veckan som gått


Såhär länge tror jag aldrig det har gått sen jag bloggade sist. Över en vecka...
Har hunnit med Ström flera gånger, middag på Annörjan (som det visst heter, trodde det var Anneröjan..haha), Fjällsjömarknaden, massa jobb och H-sand!


Ett stopp har varit hos Momma, där Elvis ville sitta i knä


Gofika på Jojo


Mat på Annörjan

FJÄLLSJÖMARKNADEN
Riktigt rolig helg... mycket partaj och ändå lyckades jag jobba 8 timmar på lördagen och 8 timmar på söndagen... riktigt stolt över mig själv!


Gulliga Carro och Marre och Lina som inte verkar fatta att hon fick plats!


Jag och Lina


Vinglandes påväg från en förfest...


Lite kul på vägen... men halt...



Skotertävling på lördagen


Fredrik, Sammy och Simon körde jetski

På kvällen var det fest igen...

Marre och Linda


Snyggisar


Roligt kort :)


Systrarna Ericsson


Carro och jag


Emma, Amanda och jag


Kvällens artist, Nordman

Sent på söndagkväll drog jag till H-sand och stannade bara tills tisdagmorgon.
Hann ändå måla lite på J:s mamma och pappas hus, baka en torr kladdkaka,
äta god mat, gå på stan och skjutsa Jens till S-svall. Sen drog han vidare till Hultsfred!


Kvällsfika i Härnta!

Onsdagen var jag med familjen i Ström. Vi åkte iväg med första lasset till mamma och pappas nya hus!
Det blir spännande och spännande för varje gång, men än har jag inte fått gått in ännu, kanske nästa gång...

Har nu jobbat två dagar och ikväll ska jag till Ström igen, för denna helg är det ju Dundermarknaden.
Vet inte om jag ska lösa in mig ikväll, har inte riktigt någon att gå med, tänkte jag skulle hänga hos Erik min kära lillebror och se om de är fyllskallar eller riktiga människor och umgås med.. haha!
Är väldigt hes, så kanske ska spara lite på rösten också.. pratade nyss med momma och hon hörde inte vad jag sa och inte ens att det var jag...

Trevlig helg!


Postat av: Frida

Hej, fikc ni hoppa på höbalar du och Lina??

2009-07-10 @ 21:19:26
Postat av: Marre

Jisses vilka roliga kort, haha! Dom fyller ut minnesluckorna bra! ;) Jag ser till att komma till Ström ikväll. Saknar glada dig redan! kram så länge

2009-07-11 @ 12:01:54
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hej gumman!



Hoppas allt är bra :)

Vad kul med en uppdatering, ser ut som du varit

med om mkt skoj på sistone och även hunnit jobba och dragit in lite cash..



Saknar dig, hoppas att vi ses snart igen..



Puss <3

2009-07-11 @ 12:14:00
Postat av: Berit

Hej Karro! Undrar vem du blivit smittad av, nån annan som är hes!! Kram Berit

2009-07-11 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback