Dundermarknaden


Ännu en helg över!
Även denna toppen! Hela lördagen fick jag vara med Anna och det var sååå roligt!!
Har även träffat massa andra goa personer! Bilderna får tala för i helgen!


Sötnosarn åker karusell.. de tyckte det var så roligt!


Min goa guddotter Hailey, lillasyster Noelle och kusin Alva


Mamma Anna fick också åka!


Marknad=Sockervadd


Noelle gillar också sockervadd!


Marknad=Munkar


Mera karusell.. :)


Handla godis!


Regningt i fredagskväll.. Viktoria och Sara!


Syskonen Mickis och Mattias!


Jag och Kusin Linda


Jag och Annorna!


Mysigt!


Erik och Niklas!


Mickis, Amanda och jag!


Puss på dig min älskade vän!!!


Postat av: Anna

Puss på dig med:) Det var roligt, men nästa år blir det roligare då jag kan va på samma nivå som er:P Kram

2009-07-12 @ 21:56:33
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback