Bakluckeloppis


Först har jag jobbat hela dagen idag och sen stack på jag på hembygdsgården där mamma väntade med ett helt lass med loppisprylar!


Det var många som ville bli av med sitt rat...


Frida var en av de!


Och mamma en annan... jag tror visst vi hade mest grejer av alla.
Men vi fick sälja en hel del också...

Såklart hittade även jag loppisfynd...


Pizzatallrikar 4 st, som jag redan har 2 st uti Malmö, en kökshanddukshängare som ska målas om till vit och det finaste av allt.. en väckarklocka i guld för 10 kr. Va?! Vilket fynd!

Här om dagen bakade jag kesobullar, de blev supergoa, kolla!


Postat av: elinkusin

Vad roligt det ser ut! HAr ni ingen elvisp eller brödrost över, jag skulle behöva det.

2009-07-16 @ 09:22:19
Postat av: Marie

Kan jag få receptet?? :)

2009-07-22 @ 18:22:38
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback