7 pass på rad


Första arbetspasset av sju på raken är avklarat!
För mig känns det inte som lördag eftersom jag har jobbat idag och fick en ledig dag igår... så jag är lite dagavild.

I Sundsvall blev det en hel del shopping, en sådan frihet det är att ha pengar igen!
Tack för det Strömsunds kommun!!!

Eftersom vi åkte dit redan i torsdagskväll hann vi med ett besök i Gunnels torp ute på Alnön, lika mysigt och fint!


Farsan försöker skoja till det!


Hon hade köpt en fin marschallhållare!

Vi sov gott och var utvilade för shopping!


Kajsa och mamma lekte på IKEA... så man fick skämmas...

Det finaste jag köpte var en underbar kjol!


Supersöt!


Det roliga var att den heter Karolina, aldrig sett något förut med mitt namn på, inte rättstavat iaf!

Har ju även hunnit med Bingo denna vecka!
Gud så taggad jag är inför det nästa vecka också. Jag fick ju värsta pulsen när man kunde vinna 12 000 kr, men såklart vann jag ingenting...


Men de här gullepluttarna fick jag träffa!


Världens goaste!!!


Det spelades rövarn...


Varken Rebecca, Robin, Frida, Jens, André eller Amanda vann något..

Nu på onsdag ska jag välja en bra bricka!

Ikväll blir jag lite chafför till mamma och pappa som ska till Nagasjön på något partaj!

Postat av: Josse

Hästarna står bortanför Toves föräldrars hus! Jättefina! :) Jaha ok, trevligt med flytt!

2009-07-26 @ 10:22:51
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Anna



jag ser VERKLIGEN fram emot att få träffa dig på lördag!!! Det kommer att bli hur roligt som helst!!

2009-07-27 @ 14:31:44
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Vacker kjol och vackra barn! :) Ha det fint! Kram

2009-07-27 @ 19:06:57
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback